Redoviti brodski promet

2M - direktni tjedni servis sa Dalekog Istoka za Rijeku, brodovi kapaciteta 9 650 - 11 300 TEU Ime servisa: Phoenix (MSC), AE12 (Maersk)
- Busan → Shanghai → Ningbo → Shekou → Singapore → Suez (Transit canal) → Port Said East → Haifa →Koper → Trieste → Rijeka → Trieste → Port Said East → Suez (Transit canal) → King Abdullah → Salalah → Singapore → Vung Tao → Yantian → Ningbo → Shanghai → Long Beach

Ocean Alliance - direktni tjedni servis sa Dalekog Istoka za Rijeku,brodovi kapaciteta 6 500 TEU Ime servisa: Phoenician Express (CMA CGM), AEM6 (COSCO), BEX2 (Evergreen), AAS (OOCL), ADX (APL)
- Shanghai → Ningbo → Busan → Shekou → Singapore → Malta → Koper → Trieste → Rijeka → Venice → Koper → Malta → Port Said West → Jeddah → Port Kelang → Shekou → Shanghai


Hapag Lloyd feeder tjedni servis za Rijeku preko Damiette
- Damietta → Piraeus → Ancona → Koper → Rijeka → Venice → Piraeus → Damietta


MSC feeder tjedni servis za Rijeku preko Gioia Tauro
Ime servisa: Line H (Gioia Tauro to Balkans & Sicily Shuttle Service)
- Calabria → Pozzallo → Bari → Ploče → Rijeka → Calabria


ADX-XCL feeder tjedni servis za Rijeku preko Piraeusa
- Piraeus → Bar → Ploče → Split → Bari → Piraeus → Durres → Rijeka → Koper → Durres → Piraeus


CMA CGM feeder tjedni INTRA MED servis za Alžir i Maltu
Ime servisa: ADRINAF
- Koper → Venice → Rijeka → Bar → Malta → Skikda → Alger → Malta → Ancona → Koper


COSCO feeder tjedni servis Rijeka - Piraeus
Ime servisa: "Piraeus Rijeka Express (PRS)”
- Rijeka → Piraeus → Rijeka
Željeznički servisi
Country |
Route |
Frequency |
Hungary |
Rijeka – Budapest – BILK (CMA CGM) |
1 x weekly import train 1 x weekly export train |
|
Rijeka – Budapest – MAHART (Maersk) |
7 x weekly (all block trains I/E) |
|
Rijeka – Budapest – BILK (COSCO) |
2x weekly import train 3x weekly export train |
Serbia |
Rijeka – Belgrade – MAKIŠ (common train) |
3x weekly (block trains I/E) |
|
Rijeka – Belgrade – LEGET (common train) |
5x weekly (block trains I/E) |
|
Rijeka – Belgrade – NELT (COSCO) |
1x weekly import train |
Bosnia and Herzegovina |
Rijeka – Banja Luka (common train) |
1x weekly – ad hoc (block train I/E) |
Croatia |
Rijeka – Zagreb – VRAPČE (common train) |
2x weekly – import train |
Czech Republic |
In connection via Budapest |
4x weekly |
Slovakia |
In connection via Budapest |
Upon request |
Jadranska vrata
(Adriatic Gate Container Terminal -AGCT) ima višegodišnje iskustvo u rukovanju generalnim (eng. ”Break Bulk – BBK”) i vangabaritnim teretom (eng. „Out Of Gauge - OOG”), od 60 tonskih transformatora, građevinskih strojeva i industrijske opreme do jahti i jedrilica.Nudimo Vam fleksibilnost pri otpremi posebno zahtjevnih tereta te smo spremni prilagoditi našu usugu potrebama klijenata.
Vrste tereta kojima smo manipulirali
- Razne vrste sanduka, konstrukcija, vozila autobus, kamion) do 40 t težine
- Transformatori: do 60 t (Končar)
- Jahte, jedrilice do to 30 t weight (s uključenim postoljem)
- Razne vrste tereta poput propelera, dijelova postrojenja ili industrijskih elemanata do 50t
Sigurnost i briga o teretu
Kontejnerski terminal Jadranska vrata brine se o sigurnoj isporuci Vašeg tereta bez oštećenja. Postavili smo industrijske standarde za skrb o teretu korištenjem specijalizirane opreme te pružanjem kontinuirane intenzivne obuke našem osoblju.
Punjenje i pražnjenje na terminalu
Manipulacije do 35 t težine (uključujući „flat rack” platformu) Dužina do 12 (40´) ili 6 metara (20´)ukoliko je riječ o standardnom „flat rack” kontejneru
Dužina do 14.6 metara ukoliko je riječ o platformi ili preklopnom „flat rack”-u Mogućnost ukrcaja/iskrcaja samohodnog tereta putem RO-RO rampe
Generalni (BBK) teret
- Manipulacije do 60 t težine
- Visina do 4 m
- Dužina do 20 m
- Širina do 4 m
Vangabaritni teret(OOG)
- Manipulacije do 40,8 t težine (i uključujući „flat rack” platformu)
- Visina do 4 m
- Dužina do 12 (40´) ili 6 metara (20´) ukoliko je riječ o standardnom „flat rack” kontejneru
- Dužina do 14.6 metara ukoliko je riječ o platformi ili preklopnom „flat rack”-u
- Širina do 4 m
Prethodna najava potrebna je za sav teret i mora sadržavati sljedeće
- Detaljan opis tereta
- Težinu i dimenzije
- Slike i nacrte s jasno označenim mjestima za pričvršćivanje manipulativne opreme
- Način otpreme(direktna manipulacija ili uskladištenje)
- Plan otpreme, brod i pozicija na brodu ili drugom prijevoznom sredstvu
- Mogućnost koordinacije usluge pričvršćivanja tereta na platforme ili brodu
Sve ponude i upite o mogućnosti izvedbe Vašeg projekta molimo zatražite unaprijed. commercial@ictsi.hr planners@ictsi.hr
|
Pretovar robe u/iz kontejnera
- Možemo pretovariti i skladištiti sve vrste paletiziranog tereta i tzv. “jumbo” vreće
- Jadranska vrata nude 1500 m2 natkrivenog prostora za ukrcaj robe u/ iskrcaj iz kontejnera, bilo da se radi o direktnoj manipulcaiji (iz kontjenera u kamion i obrnuto) ili o skladištenju u našem 8000 m2 zatvorenom sladištu.
Za više detalja molimo da nas kontaktirate e-mailom na commercial@ictsi.hr
|
Pregledi robe
AGCT svojim klijentima može ponuditi slijedeće usluge na skladišnom prostoru, vezane uz carinske inspekcije:
- Asistenciju pri pregledu kontejnera na skladištu ili na kamionu, što uključuje uklanjanje plombe, otvaranje/zatvaranje kontejnera, plombiranje
- Uzorkovanje na skladištu,što uključuje uklanjanje plombe, otvaranje/zatvaranje kontejnera, uzorkovanje tereta, plombiranje (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu do maksimalno 30 minuta)
- Pražnjenje/Punjenje kontjenera
- Potpuno – potpuno pražnjenje/punjenje tereta iz kontejnera (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu)
- Djelomično - Djelomično pražnjenje/punjenje tereta iz kontejnera (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu)
- Plombiranje kontejnera
Prisutnost BIP (Border Inspection Point) stanice – veterinarsko-fitosanitarne granične inspekcijske postaje na terminalu, omogućuje AGCT-u da bude prva luka ticanja za sav teret životinjskog ili biljnog porijekla namjenjen ljudskoj prehrambenoj potrošnji. Ovakav se teret prije izlaza iz luke mora prvojeriti od nadležnih službi - veterinarskih I fitosanitarnih inspekcija, pi čemu AGCT nudi svoju asistenciju.
Pregledi se vrše u koordinaciji sa nadležnim inspekcijskim službama:
Veterinarska inspekcija
Ela Boljat
- Viši granični veterinarski inspektor
- Granična postaja Luka Rijeka
- Telefon:+385 (0)51 452 295
- E-mail: ela.boljat@dirh.hr
Fitosanitarna inspekcija
Mladenka Vuksan
- Viši granični fitosanitarni inspektor
- Granična postaja Luka Rijeka
- Telefon:+385 (0)51 422 805
- Telefon:+385 (0)51 377 197
- E-mail: fitoinspekcija.rijeka@dirh.hr
Sanitarna inspekcija
Ivica Delonga
- Viši granični sanitarni inspektor
- Granična postaja Luka Rijeka
- Telefon:+385 (0)51 377 101
- E-mail: ivica.delonga@dirh.hr
Manji kontejnerski popravci
Na AGCT-u je moguće vršiti sljedeće popravke:
- popravak cerada na OT kontejnerima
- postavljanje zakrpa na DB kontejnere.
Navedenu uslugu pruža Frigoline, kontakt: frigolineservis@gmail.com
Carinjenje robe
Slijedom pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj Uniji, od 01.07.2013. godine za svu robu koja preko riječke luke tj. Kontejnerskog terminala AGCT ulazi u EU moguće je sva carinjenja odraditi in situ tj. na području kontejnerskog terminala. Prisutnost BIP stanice mogućuje isto i za svu robu organskog podrijetla a koja je namjenjena prehrani (reefer kontejneri).
Kod uvoza roba za zemlje koje nisu članice EU nema bitnih promjena obzirom da se nastavlja uporaba NCTS procesa.
Za dodatne detalje vezano uz carinjenje vaših roba na AGCT-u predlažemo da kontaktirate neke od špeditera koji surađuju s AGCT-om.
|