slider6_1920_500

 Redoviti brodski promet

 

                 

 

2M - direktni tjedni servis sa Dalekog Istoka za Rijeku, brodovi kapaciteta 9 650 - 11 300 TEU Ime servisa: Phoenix (MSC), AE12 (Maersk)

 

  • Busan → Shanghai → Ningbo → Shekou → Singapore → Suez (Transit canal) → Port Said East → Haifa →Koper → Trieste → Rijeka → Trieste → Port Said East → Suez (Transit canal) → King Abdullah → Salalah → Singapore → Vung Tao → Yantian → Ningbo → Shanghai → Long Beach

 


 

                   

 

Ocean Alliance - direktni tjedni servis sa Dalekog Istoka za Rijeku,brodovi kapaciteta 6 500 TEU Ime servisa: Phoenician Express (CMA CGM), AEM6 (COSCO), BEX2 (Evergreen), AAS (OOCL), ADX (APL)

 

  • Shanghai → Ningbo → Busan → Shekou → Singapore → Malta → Koper → Trieste → Rijeka → Venice → Koper → Malta → Port Said West → Jeddah → Port Kelang → Shekou → Shanghai

 


Hapag Lloyd feeder tjedni servis za Rijeku preko Damiette

 

  • Damietta → Piraeus → Ancona → Koper → Rijeka → Venice → Piraeus → Damietta

 

MSC feeder tjedni servis za Rijeku preko Gioia Tauro

Ime servisa: Line H (Gioia Tauro to Balkans & Sicily Shuttle Service)

 

 

  • Calabria → Pozzallo → Bari → Ploče → Rijeka → Calabria

 

ADX-XCL feeder tjedni servis za Rijeku preko Piraeusa

 

  • Piraeus → Bar → Ploče → Split → Bari → Piraeus → Durres → Rijeka → Koper → Durres → Piraeus

 

CMA CGM feeder tjedni INTRA MED servis za Alžir i Maltu

Ime servisa: ADRINAF

 

  • Koper → Venice → Rijeka → Bar → Malta → Skikda → Alger → Malta → Ancona → Koper

 

COSCO feeder tjedni servis Rijeka - Piraeus

Ime servisa: "Piraeus Rijeka Express (PRS)”

 

  • Rijeka → Piraeus → Rijeka

Željeznički servisi

 

Country

Route

Frequency

Hungary

Rijeka – Budapest – BILK (CMA CGM) 

1 x weekly import train

1 x weekly export train

Rijeka – Budapest – MAHART (Maersk)

7 x weekly (all block trains I/E)

Rijeka – Budapest – BILK (COSCO)

2x weekly import train

3x weekly export train

Serbia

Rijeka – Belgrade – MAKIŠ (common train)

3x weekly (block trains I/E)

Rijeka – Belgrade – LEGET (common train)

5x weekly (block trains I/E)

Rijeka – Belgrade – NELT (COSCO)

1x weekly import train

Bosnia and Herzegovina

Rijeka – Banja Luka (common train)

1x weekly – ad hoc (block train I/E)

Croatia

Rijeka – Zagreb – VRAPČE (common train)

2x weekly – import train

Czech Republic

In connection via Budapest

4x weekly

Slovakia

In connection via Budapest

Upon request

 

Jadranska vrata

(Adriatic Gate Container Terminal -AGCT) ima višegodišnje iskustvo u rukovanju generalnim (eng. ”Break Bulk – BBK”) i vangabaritnim teretom (eng. „Out Of Gauge - OOG”), od 60 tonskih transformatora, građevinskih strojeva i industrijske opreme do jahti i jedrilica.Nudimo Vam fleksibilnost pri otpremi posebno zahtjevnih tereta te smo spremni prilagoditi našu usugu potrebama klijenata.

 

Vrste tereta kojima smo manipulirali

  • Razne vrste sanduka, konstrukcija, vozila autobus, kamion) do 40 t težine
  • Transformatori: do 60 t (Končar)

 

  • Jahte, jedrilice do to 30 t weight (s uključenim postoljem)
  • Razne vrste tereta poput propelera, dijelova postrojenja ili industrijskih elemanata do 50t

 

Sigurnost i briga o teretu

Kontejnerski terminal Jadranska vrata brine se o sigurnoj isporuci Vašeg tereta bez oštećenja. Postavili smo industrijske standarde za skrb o teretu korištenjem specijalizirane opreme te pružanjem kontinuirane intenzivne obuke našem osoblju.

 

 

Punjenje i pražnjenje na terminalu

Manipulacije do 35 t težine (uključujući „flat rack” platformu) Dužina do 12 (40´) ili 6 metara (20´)ukoliko je riječ o standardnom „flat rack” kontejneru

Dužina do 14.6 metara ukoliko je riječ o platformi ili preklopnom „flat rack”-u Mogućnost ukrcaja/iskrcaja samohodnog tereta putem RO-RO rampe

 

Generalni (BBK) teret

 

 

  • Manipulacije do 60 t težine
  • Visina do 4 m
  • Dužina do 20 m
  • Širina do 4 m

 

Vangabaritni teret(OOG)

  • Manipulacije do 40,8 t težine (i uključujući „flat rack” platformu)
  • Visina do 4 m
  • Dužina do 12 (40´) ili 6 metara (20´) ukoliko je riječ o standardnom „flat rack” kontejneru
  • Dužina do 14.6 metara ukoliko je riječ o platformi ili preklopnom „flat rack”-u
  • Širina do 4 m

 

Prethodna najava potrebna je za sav teret i mora sadržavati sljedeće
  • Detaljan opis tereta
  • Težinu i dimenzije
  • Slike i nacrte s jasno označenim mjestima za pričvršćivanje manipulativne opreme
  • Način otpreme(direktna manipulacija ili uskladištenje)
  • Plan otpreme, brod i pozicija na brodu ili drugom prijevoznom sredstvu
  • Mogućnost koordinacije usluge pričvršćivanja tereta na platforme ili brodu

 

Sve ponude i upite o mogućnosti izvedbe Vašeg projekta molimo zatražite unaprijed. commercial@ictsi.hr planners@ictsi.hr

 

    Pretovar robe u/iz kontejnera

    • Možemo pretovariti i skladištiti sve vrste paletiziranog tereta i tzv. “jumbo” vreće
    • Jadranska vrata nude 1500 m2 natkrivenog prostora za ukrcaj robe u/ iskrcaj iz kontejnera, bilo da se radi o direktnoj manipulcaiji (iz kontjenera u kamion i obrnuto) ili o skladištenju u našem 8000 m2 zatvorenom sladištu.

     

    Za više detalja molimo da nas kontaktirate e-mailom na commercial@ictsi.hr

     

    Pregledi robe

    AGCT svojim klijentima može ponuditi slijedeće usluge na skladišnom prostoru, vezane uz carinske inspekcije:

    • Asistenciju pri pregledu kontejnera na skladištu ili na kamionu, što uključuje uklanjanje plombe, otvaranje/zatvaranje kontejnera, plombiranje
    • Uzorkovanje na skladištu,što uključuje uklanjanje plombe, otvaranje/zatvaranje kontejnera, uzorkovanje tereta, plombiranje (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu do maksimalno 30 minuta)
    • Pražnjenje/Punjenje kontjenera
      • Potpuno – potpuno pražnjenje/punjenje tereta iz kontejnera (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu)
      • Djelomično - Djelomično pražnjenje/punjenje tereta iz kontejnera (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu)
      • Plombiranje kontejnera

    Prisutnost BIP (Border Inspection Point) stanice – veterinarsko-fitosanitarne granične inspekcijske postaje na terminalu, omogućuje AGCT-u da bude prva luka ticanja za sav teret životinjskog ili biljnog porijekla namjenjen ljudskoj prehrambenoj potrošnji. Ovakav se teret prije izlaza iz luke mora prvojeriti od nadležnih službi - veterinarskih I fitosanitarnih inspekcija, pi čemu AGCT nudi svoju asistenciju.

    Detaljan opis procedura za rad GCP (BIP) Rijeka sa pošiljkama koje podliježu veterinarsko-zdravstvenom pregledu na kontejnerskom terminalu Brajdica, Rijeka

     

    Pregledi se vrše u koordinaciji sa nadležnim inspekcijskim službama:
    Veterinarska inspekcija

    Ela Boljat

    • Viši granični veterinarski inspektor
    • Granična postaja Luka Rijeka
    • Telefon:+385 (0)51 452 295
    • E-mail: ela.boljat@dirh.hr
    Fitosanitarna inspekcija

    Mladenka Vuksan

    • Viši granični fitosanitarni inspektor
    • Granična postaja Luka Rijeka
    • Telefon:+385 (0)51 422 805
    • Telefon:+385 (0)51 377 197
    • E-mail: fitoinspekcija.rijeka@dirh.hr
    Sanitarna inspekcija

    Ivica Delonga

    • Viši granični sanitarni inspektor
    • Granična postaja Luka Rijeka
    • Telefon:+385 (0)51 377 101
    • E-mail: ivica.delonga@dirh.hr

     

    Manji kontejnerski popravci

     

    Na AGCT-u je moguće vršiti sljedeće popravke:
    • popravak cerada na OT kontejnerima
    • postavljanje zakrpa na DB kontejnere.

    Navedenu uslugu pruža Frigoline, kontakt: frigolineservis@gmail.com

    Carinjenje robe

     

    Slijedom pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj Uniji, od 01.07.2013. godine za svu robu koja preko riječke luke tj. Kontejnerskog terminala AGCT ulazi u EU moguće je sva carinjenja odraditi in situ tj. na području kontejnerskog terminala. Prisutnost BIP stanice mogućuje isto i za svu robu organskog podrijetla a koja je namjenjena prehrani (reefer kontejneri).

     Kod uvoza roba za zemlje koje nisu članice EU nema bitnih promjena obzirom da se nastavlja uporaba NCTS procesa.

     

    Za dodatne detalje vezano uz carinjenje vaših roba na AGCT-u predlažemo da kontaktirate neke od špeditera koji surađuju s AGCT-om.