Redoviti brodski promet


2M - direktni tjedni servis sa Dalekog Istoka za Rijeku, brodovi kapaciteta 9 650 - 11 300 TEU Ime servisa: Phoenix (MSC), AE12 (Maersk)

- Busan → Shanghai → Ningbo → Shekou → Singapore → Suez (Transit canal) → Port Said East → Haifa →Koper → Trieste → Rijeka → Trieste → Port Said East → Suez (Transit canal) → King Abdullah → Salalah → Singapore → Vung Tao → Yantian → Ningbo → Shanghai → Long Beach

Ocean Alliance - direktni tjedni servis sa Dalekog Istoka za Rijeku,brodovi kapaciteta 6 500 TEU Ime servisa: Phoenician Express (CMA CGM), AEM6 (COSCO), BEX2 (Evergreen), AAS (OOCL), ADX (APL)

- Shanghai → Ningbo → Busan → Shekou → Singapore → Malta → Koper → Trieste → Rijeka → Venice → Koper → Malta → Port Said West → Jeddah → Port Kelang → Shekou → Shanghai


Hapag Lloyd feeder tjedni servis za Rijeku preko Damiette

- Damietta → Piraeus → Ancona → Koper → Rijeka → Venice → Piraeus → Damietta


MSC feeder tjedni servis za Rijeku preko Gioia Tauro
Ime servisa: Line H (Gioia Tauro to Balkans & Sicily Shuttle Service)

- Calabria → Pozzallo → Bari → Ploče → Rijeka → Calabria


ADX-XCL feeder tjedni servis za Rijeku preko Piraeusa

- Piraeus → Bar → Ploče → Split → Bari → Piraeus → Durres → Rijeka → Koper → Durres → Piraeus


CMA CGM feeder tjedni INTRA MED servis za Alžir i Maltu
Ime servisa: ADRINAF

- Koper → Venice → Rijeka → Bar → Malta → Skikda → Alger → Malta → Ancona → Koper


COSCO feeder tjedni servis Rijeka - Piraeus
Ime servisa: "Piraeus Rijeka Express (PRS)”

- Rijeka → Piraeus → Rijeka
Željeznički servisi
|
Country |
Route |
Frequency |
|
Hungary |
Rijeka – Budapest – BILK (CMA CGM) |
1 x weekly import train 1 x weekly export train |
|
|
Rijeka – Budapest – MAHART (Maersk) |
7 x weekly (all block trains I/E) |
|
|
Rijeka – Budapest – BILK (COSCO) |
2x weekly import train 3x weekly export train |
|
Serbia |
Rijeka – Belgrade – MAKIŠ (common train) |
3x weekly (block trains I/E) |
|
|
Rijeka – Belgrade – LEGET (common train) |
5x weekly (block trains I/E) |
|
|
Rijeka – Belgrade – NELT (COSCO) |
1x weekly import train |
|
Bosnia and Herzegovina |
Rijeka – Banja Luka (common train) |
1x weekly – ad hoc (block train I/E) |
|
Croatia |
Rijeka – Zagreb – VRAPČE (common train) |
2x weekly – import train |
|
Czech Republic |
In connection via Budapest |
4x weekly |
|
Slovakia |
In connection via Budapest |
Upon request |
Jadranska vrata
(Adriatic Gate Container Terminal -AGCT) ima višegodišnje iskustvo u rukovanju generalnim (eng. ”Break Bulk – BBK”) i vangabaritnim teretom (eng. „Out Of Gauge - OOG”), od 60 tonskih transformatora, građevinskih strojeva i industrijske opreme do jahti i jedrilica.Nudimo Vam fleksibilnost pri otpremi posebno zahtjevnih tereta te smo spremni prilagoditi našu usugu potrebama klijenata.
Vrste tereta kojima smo manipulirali
- Razne vrste sanduka, konstrukcija, vozila autobus, kamion) do 40 t težine
- Transformatori: do 60 t (Končar)

- Jahte, jedrilice do to 30 t weight (s uključenim postoljem)
- Razne vrste tereta poput propelera, dijelova postrojenja ili industrijskih elemanata do 50t

Sigurnost i briga o teretu
Kontejnerski terminal Jadranska vrata brine se o sigurnoj isporuci Vašeg tereta bez oštećenja. Postavili smo industrijske standarde za skrb o teretu korištenjem specijalizirane opreme te pružanjem kontinuirane intenzivne obuke našem osoblju.

Punjenje i pražnjenje na terminalu
Manipulacije do 35 t težine (uključujući „flat rack” platformu) Dužina do 12 (40´) ili 6 metara (20´)ukoliko je riječ o standardnom „flat rack” kontejneru
Dužina do 14.6 metara ukoliko je riječ o platformi ili preklopnom „flat rack”-u Mogućnost ukrcaja/iskrcaja samohodnog tereta putem RO-RO rampe
Generalni (BBK) teret

- Manipulacije do 60 t težine
- Visina do 4 m
- Dužina do 20 m
- Širina do 4 m
Vangabaritni teret(OOG)

- Manipulacije do 40,8 t težine (i uključujući „flat rack” platformu)
- Visina do 4 m
- Dužina do 12 (40´) ili 6 metara (20´) ukoliko je riječ o standardnom „flat rack” kontejneru
- Dužina do 14.6 metara ukoliko je riječ o platformi ili preklopnom „flat rack”-u
- Širina do 4 m
Prethodna najava potrebna je za sav teret i mora sadržavati sljedeće
- Detaljan opis tereta
- Težinu i dimenzije
- Slike i nacrte s jasno označenim mjestima za pričvršćivanje manipulativne opreme
- Način otpreme(direktna manipulacija ili uskladištenje)
- Plan otpreme, brod i pozicija na brodu ili drugom prijevoznom sredstvu
- Mogućnost koordinacije usluge pričvršćivanja tereta na platforme ili brodu
|
Sve ponude i upite o mogućnosti izvedbe Vašeg projekta molimo zatražite unaprijed. commercial@ictsi.hr planners@ictsi.hr
|
Pretovar robe u/iz kontejnera

- Možemo pretovariti i skladištiti sve vrste paletiziranog tereta i tzv. “jumbo” vreće
- Jadranska vrata nude 1500 m2 natkrivenog prostora za ukrcaj robe u/ iskrcaj iz kontejnera, bilo da se radi o direktnoj manipulcaiji (iz kontjenera u kamion i obrnuto) ili o skladištenju u našem 8000 m2 zatvorenom sladištu.
|
Za više detalja molimo da nas kontaktirate e-mailom na commercial@ictsi.hr
|
Pregledi robe
AGCT svojim klijentima može ponuditi slijedeće usluge na skladišnom prostoru, vezane uz carinske inspekcije:

- Asistenciju pri pregledu kontejnera na skladištu ili na kamionu, što uključuje uklanjanje plombe, otvaranje/zatvaranje kontejnera, plombiranje
- Uzorkovanje na skladištu,što uključuje uklanjanje plombe, otvaranje/zatvaranje kontejnera, uzorkovanje tereta, plombiranje (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu do maksimalno 30 minuta)
- Pražnjenje/Punjenje kontjenera
- Potpuno – potpuno pražnjenje/punjenje tereta iz kontejnera (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu)
- Djelomično - Djelomično pražnjenje/punjenje tereta iz kontejnera (uključujući asistenciju, radnu snagu i opremu)
- Plombiranje kontejnera
Prisutnost BIP (Border Inspection Point) stanice – veterinarsko-fitosanitarne granične inspekcijske postaje na terminalu, omogućuje AGCT-u da bude prva luka ticanja za sav teret životinjskog ili biljnog porijekla namjenjen ljudskoj prehrambenoj potrošnji. Ovakav se teret prije izlaza iz luke mora prvojeriti od nadležnih službi - veterinarskih I fitosanitarnih inspekcija, pi čemu AGCT nudi svoju asistenciju.
Pregledi se vrše u koordinaciji sa nadležnim inspekcijskim službama:
Veterinarska inspekcija
Ela Boljat
- Viši granični veterinarski inspektor
- Granična postaja Luka Rijeka
- Telefon:+385 (0)51 452 295
- E-mail: ela.boljat@dirh.hr
Fitosanitarna inspekcija
Mladenka Vuksan
- Viši granični fitosanitarni inspektor
- Granična postaja Luka Rijeka
- Telefon:+385 (0)51 422 805
- Telefon:+385 (0)51 377 197
- E-mail: fitoinspekcija.rijeka@dirh.hr
Sanitarna inspekcija
Ivica Delonga
- Viši granični sanitarni inspektor
- Granična postaja Luka Rijeka
- Telefon:+385 (0)51 377 101
- E-mail: ivica.delonga@dirh.hr
Manji kontejnerski popravci
Na AGCT-u je moguće vršiti sljedeće popravke:
- popravak cerada na OT kontejnerima
- postavljanje zakrpa na DB kontejnere.
Navedenu uslugu pruža Frigoline, kontakt: frigolineservis@gmail.com
Carinjenje robe
Slijedom pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj Uniji, od 01.07.2013. godine za svu robu koja preko riječke luke tj. Kontejnerskog terminala AGCT ulazi u EU moguće je sva carinjenja odraditi in situ tj. na području kontejnerskog terminala. Prisutnost BIP stanice mogućuje isto i za svu robu organskog podrijetla a koja je namjenjena prehrani (reefer kontejneri).
Kod uvoza roba za zemlje koje nisu članice EU nema bitnih promjena obzirom da se nastavlja uporaba NCTS procesa.
|
Za dodatne detalje vezano uz carinjenje vaših roba na AGCT-u predlažemo da kontaktirate neke od špeditera koji surađuju s AGCT-om.
|