RIJEKA, 05. STUDENI 2014. – U tvrtki Adriatic Gate Container Terminal – AGCT (Jadranska vrata d.d.) koja je dio ICTSI grupacije, uspješno je završena implementacija SAP ERP poslovnog sustava baziranog na globalnom predlošku kojega su zajednički razvili ICTSI-ev Global Controllership Group u suradnji sa Envecon IT Systems Pvt. Ltd. (ENVECON). Sustav je uspješno pušten u rad u ugovorom utvrđenom roku od 4 mjeseca uz podršku vanjskih suradnika ICE d.o.o. iz Pazina, iAUDIT d.o.o. iz Rijeke te ENVECON iz Indije. Implementacija sustava obuhvatila je module financija, kontrolinga, prodaje i distribucije, upravljanje materijalima i zalihama, te upravljanje ljudskim potencijalima.

 

U strateškim planovima razvoja AGCT-a predviđeno je uvođenje vodećih svjetskih softverskih rješenja kako bi tvrtka nastavila očekivani rast i uz funkcionalnosti odabranih poslovnih rješenja kontinuirano unaprjeđivala i osnaživala tvrtku.

 

Implementacija odabranih funkcionalnosti unutar SAP ERP poslovnog sustava u AGCT-u osigurat će brže i kvalitetnije poslovne procese, pravovremenu kontrolu poslovanja te osigurati preduvjete za izradu strateških planova tvrtke.", istaknula je Julijana Štefanić, Direktorica financija, AGCT (Jadranska vrata d.d.)

 

U projektnom timu sudjelovali su voditelji AGCT-ovih odjela financija, prodaje, nabave, održavanja, HR-a i dakako IT-a, zajedno sa voditeljima projekta iz ICTSI-a, stručnjacima pazinske tvrtke ICE (SAP-ov partner više od 10 godina), riječke tvrtke iAUDIT d.o.o. i konzultantima iz tvrtke ENVECON iz Indije. Na taj način osigurano je pravodobno izvršenje svih faza implementacije SAP ERP sustava i osigurana razina kvalitete kako bi se rad tvrtke nesmetano obavljao tijekom svih implementacijskih razina.

 

Specifičnost implementacije predstavlja uvođenje SAP modula prodaje i distribucije i njegovo povezivanje sa redizajniranim novoinstaliranim internim IT sustavom obračuna usluga te potpunu povezanost sa postojećim NAVIS Terminalskim operativnim sustavom, koji je tako automatizirao i informatizirao cjelokupni ciklus pružanja usluga na AGCT-a. Naime, od naručivanja usluge korištenjem WEB sučelja ili EDI komunikacije, preko manipulacije kontejnerima i teretom potpuno upravljanih i podržanih Navis sustavom te obračuna usluga AGCT Billing podsustavom, pa sve do odgovarajućeg automatskog knjiženja poslovnih informacija u ostalim modulima SAP-a - svaka je poslovna akcija ili odluka pokrivena odgovarajućim procesom unutar SAP-a i ostalih integriranih IT sustava.

 

Prilikom uvođenja novog sustava izvršena je i optimizacija niza poslovnih procesa, u prvom redu koristeći se iskustvom SAP stručnjaka iz sličnih industrija. Jedan od glavnih postignutih ciljeva je visoko informatiziranom poslovnom okolinom omogućiti dodatnu fleksibilnost i globalnu dostupnost usluga AGCT-a, koja će omogućiti pozitivnu diferencijaciju od konkurentnih luka.

 

Zadovoljstvo nam je što će Jadranska vrata ulaskom u produktivni sustav realizirati i koristiti sve funkcionalnosti odabranog poslovnog sustava SAP ERP. To je još jedna potvrda vrhunskih aplikativnih performansi naših rješenja, ali i funkcionalnosti, koje se prilagođavaju specifičnostima poslovanja svakog korisnika. Kvalitetna partnerska mreža, koja je sudjelovala u implementacijskom procesu, svojim je iskustvom i kvalitetom izvedbe u potpunosti realizirala korisničke potrebe i predviđene ciljeve, čime će korisniku osigurati prijeko potrebne konkurentske prednosti“ riječi su Sonje Popović, direktorice SAP d.o.o. Croatia