Iz francuske brodarske kuće CMA CGM danas je objavljeno kako su potpisali tri ugovora sa brodarima China Shipping Container Lines (CSCL) i United Arab Shipping Company (UASC). Ovi sporazumi, pod zajedničkim nazivom “Ocean Three”, odnose se na servise koji povezuju Aziju sa Europom, Mediteranom, Istočnom obalom SAD-a i transpacifičkim servisom. Radi se o kombinaciji zajedničkog korištenja brodova te raspodjele i zakupa mjesta na brodovima od strane sva tri brodara.

 

“Ocean Three” odnosi se na sljedeće servise:

Ruta Azija – Europa: 4 nova tjedna sevisa koja se nadovezuju na postojeća 2 te zajedno čine ukupno 6 tjedna servisa

Transpacifička ruta: 4 tjedna servisa za Kaliforniju I jedan za Sjevero-zapadni Pacifik (SAD i Kanada)

Ruta Azija – Amerika: Jedan servis preko Sueskog kanala I jedan servis ka Meksičkom zaljevu. Ovi prekooceanski sporazumi su u završnoj fazi i čeka se njihovo skoro objavljivanje.

Ruta Azija – Mediteran: 4 tjedna servisa, 2 za Mediteran, jedan za Crno more i jedan Jadranski servis.

 

Nama je naravno najzanimljiviji upravo ovaj Jadranski servis, koji se još naziva i PHOEX, a u kojemu su “Ocean Three” pokazali da su prepoznali sve veću važnost Rijeke kao luke kao i potencijal cjelokupnog prometnog pravca – stoga su odlučili da upravo Rijeka bude prva luka ticanja u Jadranu!

 

U praksi to znači da će tranzitno vrijeme tereta iz Shanghai, Kina do Rijeke iznositi 29 dana, 26 za Busan, Južna Koreja, 24 iz Ningbo, Kina, 21 iz Chiwan, Kina i 16 iz Port Kelang, Malezija.

 

Više informacija:

Vijest: http://www.cma-cgm.com/news/566/cma-cgm-new-east-west-network

Raspored: http://www.cma-cgm.com/static/eCommerce/Attachments/New%202015%20CMA%20…

Izvor: http://www.cma-cgm.com/