Follow Us

Novosti

Poštovani korisnici, Ovim putem želimo Vas obavjestiti o odgađanju prethodno najavljenog početka radova na demontaži ulazno-izlazne nadstrešnice na zapadnom ulazu KTB. Budući da je jučer prognoza za subotu 28.02.2015. bila olujna bura, početak radova je odgođen za sljedeći tjedan. Revidirani plan radova je sljedeći: Četvrtak 05.03. – demontaža opreme i pokrova iznad izlaznog traka – u funkciji će biti ulazni trak koji će raditi dvosmjerno; Petak 06.03. – demontaža opreme i pokrova iznad ulaznog traka – u funkciji će biti izlazni trak koji će raditi dvosmjerno; Subota 07.03.– demontaža konstrukcije izlaznog traka – u funkciji će biti ulazni trak koji će raditi dvosmjerno; Nedelja 08.03. – demontaža konstrukcije ulaznog traka – u funkciji će biti izlazni trak koji će raditi…
Danas oko 14 sati na kontejnerskom terminalu Brajdica po prvi puta je vezan brod CONTSHIP ECO. On je, uz Orkun Kalkavan i Reecon Emir jedan od 3 broda koji su dio redovitog COSCO servisa, koji jednom tjedno dolaze u Rijeku. Do sada su ovaj servis, koji je povezivao luke sjevernog Jadrana sa grčkom lukom lukom Pirej, održavala 2 broda u redovnoj tjednoj rotacije (prije spomenuti Orkun Kalkavan i Reecon Emir). Taj jeservis nedavno unaprijeđen na način da Rijeku direktno povezuje i sa turskim lukama, a zbog većeg broja luka bilo je potrebno uključiti još jedan brod. Tako od danas pa nadalje svaki tjedan AGCT će ticati jedan od navedena 3 kontejnerska broda čiji se kapaciteti kreću od 600 do 800…
Petak, 20 Veljača 2015 14:57

GERDA MAERSK - novi rekorder

Prvi brod u zajedničkom tjednom servisu brodara Maersk Line i MSC koja Rijeku direktno povezuje sa Dalekim Istokom GERDA MAERSK prvi je kontejnerski brod koji je u sklopu novog zajedničkog servisa brodara MAERSK LINE i MSC jutros, 20.02.2015. privezan na Brajdici. Ujedno sa duljinom od 366,98 m i 10.150 TEU, GERDA MAERSK novi je rekorder po veličini brodova u povijesti riječke luke. Dva najveća svjetska kontejnerska brodara, MAERSK LINE i MSC – Mediterranean Shipping Co. prošle su godine zaključili Ugovor (Vessel Sharing Agreement) pod nazivom 2M East-West Network na rok od 10 godina, povezujuću tržišta Azije/Europe i SAD. Oba brodara su za ovaj projekt ukupno angažirali 193 broda na 22 brodske linije s ticanjem 77 svjetskih luka, ukupnog kapaciteta preko…
XIN QIN HUANG DAO prvi je kontejnerski brod koji je u sklopu novog servisa naziva Phoex/AMX8/AMC4, jučer (17/02) u večernjim satima privezan na Brajdici. Radi se o redovitom tjednom servisu u slopu alijance brodara OCEAN THREE, koju čine CMA CGM, CSCL (China Shipping Container Line) i UASC (United Arab Shipping Company), a koji Rijeku direktno povezuje sa Dalekim Istokom. 10 brodova veličine 280 m (5 700 TEU) održavat će ovaj tjedni servis, povezujući strateške lukama na putu od Shanghaia do Rijeke u sljedećoj rotaciji: Shanghai → Busan → Ningbo → Chiwan → Port Kelang → Malta → Kopar → → Trieste → Rijeka → Venice → Kopar → Malta → Port Kelang → Chiwan → Shanghai Jakov Karmelić, CMA CGM…
Alessandro Becce novi je izvršni direktor/član uprave Jadranskih vrata d.d. (Adriatic Gate Container Terminal – AGCT), tvrtke koja upravlja radom kontejnerskog terminala na Brajdici. Gospodin Becce na ovoj je poziciji zamjenio dosadašnjeg direktora AGCT-a, g. Phillipa Marshama, koji je bio sa nama od listopada 2012. godine. Gospodin Becce dolazi iz luke Jeddah, Saudijska Arabija gdje je posljednje 3 godine radio kao izvršni direktor operative kontejnerskog terminala grupacije DP World s godišnjim prometom od 1,8 milijuna TEU, koordinirajući timom od 1.150 zaposlenika. Prije toga je više od 5 godina bio izvršni direktor kontejnerskog terminala u talijanskom Cagliari-u (Contship Italia, Eurogate). Od 2004. - 2006. radio je, također za Contship Italia, kao izvršni direktor kontejnerskog terminala u La Spezia-i, dok je od…
Veliko nam je zadovoljstvo obavijestiti Vas kako uskoro započinje novi jedinstveni servis brodara COSCO koji Rijeku direktno povezuje sa glavnim grčkim i turskim lukama. U sklopu servisa pod nazivom Adriatic Greece Turkey (AGT) svaki će tjedan AGCT ticati jedan od 3 kontejnerska broda (Orkun Kalkavan, Reecon Emir, Contship Eco) kapaciteta 600-800 TEU. Rotacija brodova: Rijeka => Koper => Venecija => Ancona => Piraeus => Thessaloniki => Istanbul Ambarli ( Kumport) => Istanbul Haydarpasa => Yilport Gebze => Izmir => Piraeus => Rijeka Očekivani transit time: Servis počinje: na uvozu ETA Istanbul 21/02 ETA Rijeka 02/03 na izvozu ETA Rijeka 16/02 U prilogu Vam donosimo raspored brodova.
Srijeda, 24 Prosinac 2014 10:50

Sretni blagdani!

Svim poslovnim suradnicima, kolegama i prijateljima želimo blagoslovljen Božić te sretnu i uspješnu Novu 2015.-tu godinu! Podsjećamo na radno vrijeme terminala tijekom blagdana:
Srijeda, 24 Prosinac 2014 10:17

Nova željeznička veza Budimpešta ↔ Rijeka

Od 18. prosinca 2014. suradnjom švicaske tvrtke Hupac i hrvatske tvrtke Transagent pokrenut je novi intermodalni željeznički pravac između Budimpešte i Rijeke u Hrvatskoj. Zahvaljujući tom novom pravcu,terminal u Rijeci će biti povezan preko Gateway-a u Budimpešti sa Njemačkom, Beneluksom, Rusijom, Ukrajinom i CIS zemljama. Više detalja u prilogu.
Većinski vlasnik Jadranskih Vrata d.d. - grupacija ICTSI Inc. je donijela odluku o imenovanju novog člana uprave. Za novog člana uprave imenovan je g. Alessandro Becce. Novoimenovani član uprave će na toj poziciji zamijeniti g. Phillipa Marshama koji odlazi na poziciju izvršnog direktora na kontejnerskom terminalu grupacije ICTSI u Umm Qasr u Iraku, počevši od 15. veljače 2015. godine. Novi član uprave ima 17 godina iskustva u pomorskoj industriji, uključujući pozicije u upravama kontejnerskih terminala u lukama La Spezia, Gioia Tauro, Cagliari, Savona/Vado i Jedaah.” “Izuzetno sam zadovoljan što je g. Becce odlučio priključiti se ICTSI-u te sam uvjeren kako će svojim bogatim iskustvom i znanjem znatno pridonijeti neprekidnom razvoju Jadranskih Vrata d.d.” - zaključio je g. Hans Ole Madsen,…
U skladu sa Zakonom o željeznici,Jadranska vrata d.d. kao upravitelj uslužnog objekta kontejnerski terminal Brajdica zajedno sa HŽ Cargo d.o.o. kao pružateljem usluge u uslužnom objektu donosi i objavljuje Izvješće o mreži. Svrha Izvješća o mreži je pružiti jedinstven izvor osnovnih informacija koje su potrebne podnositelju zahtjeva za pružanje usluga u uslužnom objektu kontejnerski terminal Brajdica. Struktura Izvješća o mreži sadrži opće informacije, uvjete pristupa uslužnom objektu, opis usluga na kontejnerskom termionalu Brajdica, koje pružaju Jadranska vrata d.d. i HŽ Cargo d.o.o. te naknade za pružene usluge. Izješće se nalazi u prilogu, te je također dostupno u Download zoni
  • 1
  • 2