Follow Us

Novosti

Ponedjeljak, 13 Travanj 2015 06:31

NAVIS N4 - procedura za brisanje međuspremnika

Poštovani korisnici Navis-a, Obzirom da je kompanija Oracle izdala novi sigurnosni sustav za pokretanje JAVA aplikacija, svaka aplikacija mora biti potpisana kako bih se mogla uredno izvršavati. Svaka aplikacija ima izdan certifikat koji ima vremenski ograničen period. Istek vremenskog perioda za Navis N4 aplikaciju je 22.04.2015. Od strane Navis-a izdana je „zakrpa“ za Navis N4 aplikaciju koja je ubrzo implementirana na servere Jadranskih Vrata d.d. Kako bi se aplikacija mogla nesmetano koristiti, potrebno je „očistiti“ Java „međuspremnik“ kako bi se dohvatili nove biblioteke i certifikati. U prilogu Vam donosimo detaljne upute kako to učiniti.
Ponedjeljak, 09 Ožujak 2015 14:51

AGCT - demontaža ulazno-izlazne nadstrešnice

Poštovani korisnici, Nastavno na dosadašnje obavijesti o demontaži ulazno-izlazne nadstrešnice na zapadnom ulazu najavljujemo početak radova za ovaj tjedan. Plan radova i prometa je sljedeći: Četvrtak 12.03. – demontaža opreme i pokrova iznad izlaznog traka – u funkciji će biti ulazni trak koji će raditi dvosmjerno; Petak 13.03. – demontaža opreme i pokrova iznad ulaznog traka – u funkciji će biti izlazni trak koji će raditi dvosmjerno; Subota 14.03 – demontaža konstrukcije izlaznog traka – u funkciji će biti ulazni trak koji će raditi dvosmjerno; Nedelja 15.03. – demontaža konstrukcije ulaznog traka – u funkciji će biti izlazni trak koji će raditi dvosmjerno; Bez obzira na vremenske uvijete radovi će započeti. Nadalje radovi na novoj poziciji nadstrešnice (istočni ulaz) započeti…
Petak, 06 Ožujak 2015 08:25

Terminal otvoren

Poštovani korisnici, Uslijed smirivanja vremenskih uvjeta normaliziran je prijem i otprema kontejnera te brodske operacije.
Od veljače 2015. Transagent u sklopu svojih usluga nudi novi intermodalni željeznički servis između Dunajske Strede u Slovačkoj i Rijeke u Hrvatskoj. Za više detalja preuzmite službenu obavijest u prilogu.
Poštovani korisnici, Ovim putem želimo Vas obavjestiti o odgađanju prethodno najavljenog početka radova na demontaži ulazno-izlazne nadstrešnice na zapadnom ulazu KTB. Budući da je jučer prognoza za subotu 28.02.2015. bila olujna bura, početak radova je odgođen za sljedeći tjedan. Revidirani plan radova je sljedeći: Četvrtak 05.03. – demontaža opreme i pokrova iznad izlaznog traka – u funkciji će biti ulazni trak koji će raditi dvosmjerno; Petak 06.03. – demontaža opreme i pokrova iznad ulaznog traka – u funkciji će biti izlazni trak koji će raditi dvosmjerno; Subota 07.03.– demontaža konstrukcije izlaznog traka – u funkciji će biti ulazni trak koji će raditi dvosmjerno; Nedelja 08.03. – demontaža konstrukcije ulaznog traka – u funkciji će biti izlazni trak koji će raditi…
Danas oko 14 sati na kontejnerskom terminalu Brajdica po prvi puta je vezan brod CONTSHIP ECO. On je, uz Orkun Kalkavan i Reecon Emir jedan od 3 broda koji su dio redovitog COSCO servisa, koji jednom tjedno dolaze u Rijeku. Do sada su ovaj servis, koji je povezivao luke sjevernog Jadrana sa grčkom lukom lukom Pirej, održavala 2 broda u redovnoj tjednoj rotacije (prije spomenuti Orkun Kalkavan i Reecon Emir). Taj jeservis nedavno unaprijeđen na način da Rijeku direktno povezuje i sa turskim lukama, a zbog većeg broja luka bilo je potrebno uključiti još jedan brod. Tako od danas pa nadalje svaki tjedan AGCT će ticati jedan od navedena 3 kontejnerska broda čiji se kapaciteti kreću od 600 do 800…
Petak, 20 Veljača 2015 14:57

GERDA MAERSK - novi rekorder

Prvi brod u zajedničkom tjednom servisu brodara Maersk Line i MSC koja Rijeku direktno povezuje sa Dalekim Istokom GERDA MAERSK prvi je kontejnerski brod koji je u sklopu novog zajedničkog servisa brodara MAERSK LINE i MSC jutros, 20.02.2015. privezan na Brajdici. Ujedno sa duljinom od 366,98 m i 10.150 TEU, GERDA MAERSK novi je rekorder po veličini brodova u povijesti riječke luke. Dva najveća svjetska kontejnerska brodara, MAERSK LINE i MSC – Mediterranean Shipping Co. prošle su godine zaključili Ugovor (Vessel Sharing Agreement) pod nazivom 2M East-West Network na rok od 10 godina, povezujuću tržišta Azije/Europe i SAD. Oba brodara su za ovaj projekt ukupno angažirali 193 broda na 22 brodske linije s ticanjem 77 svjetskih luka, ukupnog kapaciteta preko…
XIN QIN HUANG DAO prvi je kontejnerski brod koji je u sklopu novog servisa naziva Phoex/AMX8/AMC4, jučer (17/02) u večernjim satima privezan na Brajdici. Radi se o redovitom tjednom servisu u slopu alijance brodara OCEAN THREE, koju čine CMA CGM, CSCL (China Shipping Container Line) i UASC (United Arab Shipping Company), a koji Rijeku direktno povezuje sa Dalekim Istokom. 10 brodova veličine 280 m (5 700 TEU) održavat će ovaj tjedni servis, povezujući strateške lukama na putu od Shanghaia do Rijeke u sljedećoj rotaciji: Shanghai → Busan → Ningbo → Chiwan → Port Kelang → Malta → Kopar → → Trieste → Rijeka → Venice → Kopar → Malta → Port Kelang → Chiwan → Shanghai Jakov Karmelić, CMA CGM…
Alessandro Becce novi je izvršni direktor/član uprave Jadranskih vrata d.d. (Adriatic Gate Container Terminal – AGCT), tvrtke koja upravlja radom kontejnerskog terminala na Brajdici. Gospodin Becce na ovoj je poziciji zamjenio dosadašnjeg direktora AGCT-a, g. Phillipa Marshama, koji je bio sa nama od listopada 2012. godine. Gospodin Becce dolazi iz luke Jeddah, Saudijska Arabija gdje je posljednje 3 godine radio kao izvršni direktor operative kontejnerskog terminala grupacije DP World s godišnjim prometom od 1,8 milijuna TEU, koordinirajući timom od 1.150 zaposlenika. Prije toga je više od 5 godina bio izvršni direktor kontejnerskog terminala u talijanskom Cagliari-u (Contship Italia, Eurogate). Od 2004. - 2006. radio je, također za Contship Italia, kao izvršni direktor kontejnerskog terminala u La Spezia-i, dok je od…
Veliko nam je zadovoljstvo obavijestiti Vas kako uskoro započinje novi jedinstveni servis brodara COSCO koji Rijeku direktno povezuje sa glavnim grčkim i turskim lukama. U sklopu servisa pod nazivom Adriatic Greece Turkey (AGT) svaki će tjedan AGCT ticati jedan od 3 kontejnerska broda (Orkun Kalkavan, Reecon Emir, Contship Eco) kapaciteta 600-800 TEU. Rotacija brodova: Rijeka => Koper => Venecija => Ancona => Piraeus => Thessaloniki => Istanbul Ambarli ( Kumport) => Istanbul Haydarpasa => Yilport Gebze => Izmir => Piraeus => Rijeka Očekivani transit time: Servis počinje: na uvozu ETA Istanbul 21/02 ETA Rijeka 02/03 na izvozu ETA Rijeka 16/02 U prilogu Vam donosimo raspored brodova.
  • 1
  • 2