Follow Us

Novosti

U petak, 03. srpnja 2020. godine u Rijeci održan je prvi partnerski sastanak projekta Promicanje izvrsnosti vještina za tržište rada kroz institucionalizaciju stručne prakse u pomorskom obrazovanju – PANDORA. Nositelj projekta je Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet, a partneri projekta su: Jadranska Vrata d.d., Brodogradilište Viktor Lenac d.d., Maersk Croatia d.o.o., Inelteh d.o.o., A-Z Marine d.o.o., Express d.o.o. i Liburnia pomorska agencija d.o.o. kompanije iz pomorskog gospodarstva koje su svojim operativnim i stručnim kapacitetima ključni za provedbu ovog projekta. Svi partneri odazvali su se partnerskom sastanku. Projekt traje 36 mjeseci, službeno je započeo 09.03.2020., a prijavljen je i odobren u okviru poziva ”Razvoj, unapređenje i provedba stručne prakse u visokom obrazovanju“ iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014. –…
Rijeka, 18.06.2020. Danas, 18. lipnja 2020. potpisan je Ugovor za izvođenje radova u okviru projekta “Unaprjeđenje infrastrukture u luci Rijeka – produbljenje južnog veza AGCT (POR2CORE-AGCT dredging)”. Ugovor obuhvaća radove produbljenja morskog dna u duljini od 100 m uz obalni zid južnog veza čime će se izjednačiti dubina mora u dužini od 428 m operativne obale Kostrensko pristanište na kontejnerskom terminalu Brajdica kojim upravljaju Jadranska vrata d.d. (AGCT). „Produbljenje Kostrenskog pristaništa kontejnerskog terminala na Brajdici u duljini od 100 metara presudno je za poslovanje Jadranskih vrata d.d. (AGCT) budući da posljednjih godina svjedočimo porastu veličine kontejnerskih brodova koji pristaju u riječkoj luci.“ – rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a. Nadodao je i sljedeće: „Kako bi kontejnerski brodovi nastavili efikasno…
Srijeda, 03 Lipanj 2020 15:14

Obavijest o željezničkim operacijama

Poštovani klijenti, Približavamo se završnoj fazi izgradnje tunela Sušak – izvlačnjaka, rekonstrukciji željezničke stanice Rijeka – Brajdica i povezivanja sa novim intermodalnim područjem Jadranskih vrata. Tijekom ovog završnog razdoblja sve komponente gradilišta će biti integrirane uključujući I opremu za ranžiranje i manevriranje, sigurnosnu i signalnu opremu te novo izgrađeni željeznički kolosijeci. Slijedom toga, željezničke operacije na Jadranskim vratima će se odvijati na privremenoj lokaciji – “Delta” počevši od 4. lipnja. Očekujemo završiti građevinske radove i ovaj način odvijanja željezničkih operacija do 23. lipnja 2020. Zajedno sa željezničkim operatorima i Hž-Infrastrukturom ćemo osigurati da kvaliteta željezničkih usluga tijekom radova ostane na postojećoj razini. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili dvojbi, na raspolaganju smo za detaljnija objašnjenja i eventualnu dodatnu podršku. Zahvaljujemo…
Srijeda, 13 Svibanj 2020 13:43

Ocean Alliance - nova rotacija AEM6 servisa

13.05.2020. Ever Strong, prvi brod u revediranom rasporedu AEM6 servisa u Rijeci Jučer smo na AGCT-u vezali Ever Strong, prvi brod koji je na terminal pristao u novoj rotaciji AEM6 servisa, prema kojoj na Jadranu sada dolazi 3 luke: Kopar, Trst i Rijeku, za razliku od dosadašnjih 4 kada je u rotaciju bila uključena i Venecija. Rijeka kao 3 luka u rotaciji ima najbolje tranzitno vrijeme u eastbound/izvoznom smjeru. AEM6 servis je redovni tjedni servis alijance brodara pod nazivom Ocean Alliance(CMA-CGM, COSCO, Evergreen, OOCL)koji Rijeku povezuje sa lukama u Južnoj Koreji, Kini i jugoistočnoj Aziji, uključujući i luke Crvenog mora i Mediterana. U servisu je uz Ever Strong uposleno još 9 brodova kapaciteta 6.000 - 7.000 TEUsa.
Nova rotacija ADX servisa Početkom svibnja Hapag-Lloyd je nadogradio svoj ADX servis, koji spaja Pirej i Damietu sa Jadranskim lukama. ervis je promijenjen iz “butterfly” koncepta na kružnu rotaciju. Osim što nova rotacija nudi veću pouzdanost rasporeda servisa koji dolazi Rijeku, u isto vrijeme nudi i efikasnu i brzu vezu sa Hapagovim globalnim prekooceanskim servisima preko pretovarnih čvorišta Pireja i Damiete. Rotacija: Damietta - Koper - Ancona - Rijeka - Venice - Piraeus - Damietta Za više informacija kontaktirajte: Adriatikagent d.o.o. E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. tel: +385 51 31 74 61
Četvrtak, 23 Travanj 2020 10:45

AGCT podržava projekt PANDORA

Jadranska vrata d.d. dio su projekta PANDORA čiji je nositelj Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet. Projekt PANDORA je zasnovan na ideji promicanja izvrsnosti vještina za tržište rada kroz institucionalizaciju stručne prakse u pomorskom obrazovanju. Ovim projektom omogućiti ćemo studentima proširenje stečenih kompetencija te razvoj odgovarajućih vještina koje doprinose boljem snalaženju u radnom okruženju, većoj samostalnosti i lakšem pronalasku zaposlenja.
Srijeda, 15 Travanj 2020 13:31

AGCT obilježava 9. godišnjicu

Rijeka, 15.04.2020. AGCT obilježava 9. godišnjicu da je dio ICTSI obitelji! Naime, na današnji dan prije devet godina globalna korporacija koja se bavi kupnjom, razvojem, upravljanjem i poslovanjem kontejnerskih luka i terminala na svjetskoj razini – International Container Terminal Services (ICTSI) - ušla je kao strateški partner u vlasničku strukturu hrvatske tvrtke Jadranska vrata d.d. preuzevši od Luke Rijeka d.d. 51% dionica.
Četvrtak, 23 Travanj 2020 00:00

AGCT status

Trenutno stanje na terminalu Dragi poslovni partneri, Ovim putem obaviještavamo Vas da se sve operacije na AGCT-u odvijaju normalno. O eventualnim izmjenama biti ćete pravovremeno informirani. S poštovanjem, AGCT
Poštovani, Ovim putem vas obavještavamo kako će od sutra, 18.03.2020. svim vozilima biti onemogućen prelazak preko zelenog željezničkog mosta, te ulazak na parkiralište na zapadnom (servisnom) ulazu kontejnerskog terminala zbog radova na kolosijeku. Stoga molimo sve poslovne suradnike koji imaju propusnice za korištenje navedenih parkirališta da od sutra koriste željeznički most D404 (betonski prvi do ceste) za prelazak prema parkiralištu. Molimo vas sve za razumijevanje i strpljenje. Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju.
Tijekom 2019. godine Jadranska vrata d.d. (AGCT) su pretovarila 271.817 TEU jedinica, što predstavlja povećanje od 20% u usporedbi s 2018. godinom. Rast je u najvećem dijelu rezultat novih intermodalnih servisa prema/iz tržišta središnje Europe, dok je ukupni promet iz Hrvatske stagnirao. Na terminalu je bilo 314 ticanja kontejnerskih brodova u redovnitim tjednim servisima, te je prihvaćeno 15 kruzera. Projekcije budućeg rasta utemeljene su na novom teretu iz/prema tržišta jugoistočne i središnje Europe. Rekonstruirano intermodalno područje će dodatno unaprijediti efikasnost operativnih aktivnosti tijekom prihvata i pretovara tereta na željeznici. Jadranska vrata blisko surađuju sa Lučkom upravom Rijeka, željezničkim operaterima i brodarima kako bi identificirali, unaprijedili i promovirali poziciju Jadranskih vrata kao “gateway” terminala za tržišta jugoistočne i središnje Europe. TEU…
  • 1
  • 2