Follow Us

Detalji o terminalu

Površina terminala: 16.8 ha

Godišnji kapacitet (trenutno) 450,000 TEU

Godišnji kapacitet (2015) 600,000 TEU

image
Zapadni ulaz
Istočni ulaz
BIP station
Prostor za carinske preglede
Skladište
Vez 1
Vez 2
Ro-Ro rampa
Skladišni prostor za kontejnere 1
Skladišni prostor za kontejnere 2
Prostor za Frigo kontejnere
Intermodalni prostor

Skladišni prostor za kontejnere 1

Prostor za skladištenje praznih kontejnera i posebnog tereta (IMO, vangabaritni i BBK teret). Operacije se vrše uporabom autodizalica.

  • Površina: 6,1 ha
  • Kapacitet (odjednom): 4500 TEU
  • Skladištenje opasnog tereta u kontejerima moguće za IMO klase: 2,3,4,5,6,8 i 9. Klase 1 i 7 opasnog tereta mogu se pretovariti isključivo u direktnoj manipulaciji.

Skladišni prostor za kontejnere 2

Prostor za skladištenje punih kontejnera. Operacije se vrše uporabom RTG-a.

  • Površina: 5 ha
  • Kapacitet (odjednom): 4600 TEU

Vez 1

image
  • Dužina obale: 300 m
  • Dubina: 11,7 m
  • Gaz: 10,7m + plima
  • Raspon plime i oseke: 0,60 m
  • Max duljina broda: 300m
  • Operativna duljina na maksimalnom gazu: 220m
  • Broj dizalica: 2 x Panamax veličine
  • Dohvat dizalica: 38 m/ 14 redova u širinu
  • SWL dizalica pod spreaderom: 40,8 mt (50 mt u “twin lift-u”) (50 mt in twin lift)
  • SWL dizalica pod kukom: 71 mt
  • Maksimalna visina spreader-a od razine mora u slučaju oseke: 34m (31+3)
  • “Over high” granica (pod spreader-om) za 20’ i 40’ jedinice: 4 m

Vez 2

image
  • Dužina obale: 328 m
  • Dubina: 14,1 m (14,5 m do 1. kvartala/2014)
  • Gaz: 13,2 m + plima ( 13,6 + plima do 1. kvartala/2014)
  • Raspon plime i oseke: 0,60 m
  • Max duljina broda: 336 (trenutno) / 367m (sa plutačom - Q3 2014)
  • Operativna duljina na maksimalnom gazu: 278m
  • Broj dizalica: 2 x Post - Panamax veličine +1 x Panamax veličine (sa Veza 1)
  • Dohvat dizalica: 50 m/ 18 redova u širinu
  • SWL dizalica pod spreaderom: 51 mt (51 mt u “twin lift-u”)
  • SWL dizalica pod kukom: 61 mt
  • Maksimalna visina spreader-a od razine mora u slučaju oseke: 39m (36+3)
  • “Over high” granica (pod spreader-om) za 20’ i 40’ jedinice: 4 m

RO-RO rampa

Na terminalu se nalazi i RO-RO rampa koja nam omogućuje da radimo pretovar brodova dizajniranih za prijevoz tereta “na kotačima” (automobila, kamiona, prikolica…)

Granično-veterinarska (BIP) inspekcijska stanica

Prisutnost granično-veterinarske (BIP=Border Inspection Point) inspekcijske stanice na terminalu omogućuje nam da budemo prva luka ticanja za sav teret organskog (fito ili zoo) porijekla, a koji je namijenjen ljudskoj konzumaciji. Ovakav teret mora se nužno provjeriti od strane nadležnih službi - vetrerinarskih i fitosanitarnih inspektora.

AGCT svojim klijentima nudi asistenciju pri organiziranju ovakvih pregleda.

East gate

Takozvani “novi” ulaz ulaz na terminal. Službeno otvaranje planira se u siječnju 2014., te će se od tog trenutka nadalje Istočni ulaz koristiti za ulaz/izlaz kamiona, dok će se “stari”, Zapadni nastaviti koristiti ali isključivo za zaposlenike, posjetitelje i dostavu.

Istočni ulaz direktno je spojen spojen na autocestu, čime je utjecaj na gradski promet i mogućnost nastanka prometnih zastoja u potpunosti uklonjen. Ovim ulazom Jadranska vrata spojena su, kako cestovno tako i željeznički, sa pozadinskim terminalom Luke Rijeka d.d., koji je udaljen samo 7 km (10 minuta).

Na Istočnom ulazu nalazi se i administrativna zgrada sa uredima Carine RH, Pomorske Policije i nekih špeditera.

Prostor za carinske preglede

Natkriveno područje koje koristi Carina RH za pregled robe kada se isto pokaže potrebnim. Također, ovdje se nalazi i mobilni roentgen koji omogućuje brzi pregled kontejnera na prikolicama, bez potrebe za njihovim pražnjenjem

Prostor za Frigo kontejnere

Dio namjenjen skladištenju frigo kontejenra, posebno opremljen energetskim ormarima sa standardnim priključcima za frigo kontejnere. Razvili smo poseban informatički sistem koji neprestano prati temperature sa posebnim sustavom za upozorenje ukoliko bi došlo do promjena u temperaturi, osiguravajući na taj način potpunu kontrolu i kvalitetu usluge.

Terminal je nominalno opremljen sa 168 frigo priključaka, koji se u svakom trenutku mogu proširiti za dodatnih 250 priključaka ukoliko se za to ukaže potreba (ukupan kapacitet od 418 frigo priključaka)

Intermodalni prostor

Dio terminala specijaliziran za rukovanje kontejnerima na željeznici. Jadranska vrata ulažu mnogo u razvoj ovoga dijela – dizalice za rad na željeznici (RMG=Rail Mounted Gantries) stigle su u svibnju 2013., ispitane su, testirane i parkirane za vrijeme trajanja nadogradnje. Trenutno radimo koristeći jednu tračnicu te utovar/istovar kontjenera sa vagona vršimo uporabom autodizalica. Krajem 2014, kada svi radovi na razvoju Intermodalnog prostora budu dovšeni, raditi ćemo sa 2 RMG dizalice istovremeno opslužujući 4 tračnice, čime će godišnji kapacitet na željeznici iznositi 360,000 TEU.

Intermodalni prostor Jadranskih vrata ima podršku željezničke stanice Brajdica (dodatnih 8 tračnica) koje je namjenjena isključivo snadbjevanju potreba kontejnerskog terminala.

Dodatnim uslugama i naporima Jadranska vrata osigurala su da sve usluge terminala budu neprekinute i jednako kvalitetne za vrijeme trajanja nadogradnje Intermodalnog prostora.

Presjek nadogradnje/kapaciteta za vrijeme nadogradnje

Skladište

“Skladište 46” je tradicionalni lučki naziv za ovu zgradu na 2 kata smještenu na kontejnerskom terminalu. Jedan dio prizemlja koriste odjeli za Zaštitu na radu i zaštitu okoliša, te Održavanje za urede, manje popravke opreme i zalihe.

Ostatak, uključujući i prvi kat koristi se kao skladište. Jadranska vrata imaju 1,5 ha na raspolaganju za skladištenje i CFS.

Drugi kat adaptiran je za uredske prostore te se cjelokopna administracija Jadranskih vrata nalazi upravo ovdje.

Zapadni ulaz

Takozvani “stari” ulaz na terminal. Nakon puštanja u promet Istočnog ulaza, ovaj će se koristiti samo za zaposlenike, posjetitelje i dostavu.

  • 1
  • 2